perjantai 11. kesäkuuta 2010

shitday,shitday,shitday,shitday, FRIDAY !

heipsunhei :> Aivan ihana sää ollu kokopäivän ♥ Vähä pilvistä, mut ei se mitään estelly. Aamulla olin Dannin( Daniela) kaa  ja koko loppupäivän oon vaan koneella datannu.. hehee, nolife.  Demi ollu etusivu kokoajan, joten päätin vähä päivittää blogsuu ja ''muuttaa'' vähäks aikaa tänne :).. Huomenna olis sit luvassa viiden tunnin harkat :) Kilparyhmäedustuksessa ku oon, niin pakko kokoajan reenata ja vetää täysillä. Ei auta itku, eikä valittaminen. 
Mietin koko eilisen päivän, et josko pitäis värjätä ja leikata näitä mun hiuksia? Ihan kivasti nää on päässy kasvaan ja ei oo enään missään muodossa.. Aina aamulla pitäis olla suoristamassa, mut silti päivän aikana kihartuu. Väriks ajattelin siis jotain valosaa esim. light blonde? ja leikkaisin jonku verran pituutta pois sekä vähä muotoa kehiin. Mitä mieltä ootte tästä? Vai pidänkö ihan nämä hiukset päässä vielä jonku aikaa? :)

Tällä hetkellä soi: Béyonce - Listen


3 kommenttia:

  1. Sul on tosi hieno blogi, kivat värit (:

    VastaaPoista
  2. yli ihana tää tausta! tosi kiva mäki haluisin tehä blogin mutten osaa pitää tällästä , oot tosi söpö tyttö ja ihana toi mekko yhes postaukses! seuraan anonyyminä, tsemii blogiin ♥

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitos tosi paljon! :)
    Jenniq: hehee, ei se oo vaikeeta :> mut no toivottavasti teet blogsun et mä voin sit seuraa sua :) ! Kiitos <3

    VastaaPoista